Rozumiemy, że wybór bielizny to coś więcej niż tabela rozmiarów. Dlatego stworzyliśmy formułę, dzięki której znajdziesz swój idealny biustonosz.
Indywidualny wskaźnik komfortu – trzy magiczne słowa, 60 sekund i już jesteś w siódmym niebie. Znaleźliśmy formułę, która pozwoli określić rozmiar Twojego idealnego biustonosza. Serwis bierze pod uwagę wszystkie Twoje cechy: rozmiar, kształt, położenie piersi i natychmiast proponuje wygodne modele w odpowiednim rozmiarze. Zaczniemy?
Również dziewczyny z Działu Obsługi są zawsze gotowe, aby zadbać o Twój komfort i pomóc Ci w doborze rozmiaru i zamówieniu poprzez czat. Napisz do nas na info@brabrabra.pl lub poprzez preferowany portal społecznościowy: Facebook, Instagram, WhatsApp, czat online.
Kolekcji marki brabrabra możesz znaleźć w butiku Na Dobranoc Concept Store w centrum handlowym Klif w Warszawie.
Na dobranoc Concept Store
Klif Dom Mody
Okopowa 58/72, 01-042 Warszawa
Telefon: 537 715 015
e-mail: dobranoc@patchwork.biz.pl
Godziny pracy: 10:00 - 22:00
Odpowiedź jest prosta: tak jak Ci wygodnie – jest wiele opcji!
Dział obsługi jest czynny w każdy dzień tygodnia od 08:00 do 20:00.
Napisz do nas przez e-mail info@brabrabra.pl lub preferowany portal społecznościowy: Facebook, Instagram, WhatsApp, czat online.
Jeśli Twoje zamówienie jest poprawnie wypełnione i opłacone, wyślemy je w ciągu 1-3 dni. Pełną informację o statusie zamówienia otrzymasz na adres e-mail podany w zamówieniu.
Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy, napisz do nas na adres info@brabrabra.pl lub poprzez preferowany portal społecznościowy: Facebook, Instagram, WhatsApp, czat online.
Żadnych rozczarowań! Czasem ulubiona rzecz jest bardzo blisko – dziewczyny z Działu Obsługi na pewno pomogą ją spotkać :)
Możesz skontaktować się z nami w wygodny dla Ciebie sposób:
Zamówienia realizujemy codziennie od 07:00 do 17:00, dlatego już następnego dnia po dokonaniu płatności będziemy gotowi do wysyłki.
Czas dostawy zależy od wybranego towaru (1-2 dni/7-10 dni).
*Informacja o czasie dostawy podana w kartce towaru. Może ona ulec zmianie w czasie świąt i okresów obniżonych cen. Informujemy o tym z wyprzedzeniem na stronie internetowej.Oczywiście! Możemy dokonać niezbędnych zmian przed wysłaniem zamówienia.
Napisz do nas przez e-mail info@brabrabra.pl lub preferowany portal społecznościowy: Facebook, Instagram, WhatsApp, czat online.
Zachowaj spokój! Przyjrzyjmy się głównym powodom, dla których płatność może zostać odrzucona oraz algorytmowi działań w tym przypadku:
Jeśli te kroki nie pomogą, pomogą nasze dziewczyny z działu obsługi. Wiecie jak się z nami skontaktować ;) a jeśli nie:
Przy obliczaniu kosztu towaru uwzględnia się również wysokość podatku, który jest różny dla każdego kraju. Naszym dziewczynom zapewniamy możliwość wyboru dogodnego kraju dostawy przed złożeniem zamówienia. Wszystko dla Twojego komfortu.
Niestety, certyfikat może być używany tylko na ukraińskiej wersji naszej strony. To znaczy, że możemy wybrać jedną z dwóch opcji:
Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, skontaktuj się z nami na preferowanej platformie społecznościowej lub mailowo.
Akceptuję politykę prywatnosci oraz regulamin sklepu
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
II. Postanowienia ogólne
III. Warunki techniczne
IV. Zakres, warunki i zasady korzystania z Serwisu
uzyskuje dostęp do:
- historii zarejestrowanych zakupów i zawartych Umów na zasadach określonych w art. IV.8;
- do innych promocji organizowanych przez Usługodawcę lub podmioty współpracujące z Usługodawcą, o których Usługodawca będzie zawiadamiał w Koncie Klienta lub określać je będą odrębne regulaminy, o których Klient zostanie powiadomiony przez Usługodawcę;
- inne informacje dostępne na stronie internetowej.
а. samodzielnie przy użyciu Konta Klienta lub korzystając z funkcjonalności strony internetowej, lub
в. przy pomocy pracownika COK, po podaniu mu danych identyfikacyjnych wymaganych do rejestracji, a mianowicie: adresu e-mail (Login) lub numeru telefonu komórkowego, lub imienia i nazwiska oraz kodu pocztowego,
с. także po zaakceptowaniu Regulaminu.
V. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu
Odpowiedź na Reklamację Serwisu Usługodawca przekaże Klientowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
VI. Odpowiedzialność
VII. Pozostałe prawa i obowiązki
VIII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
IX. Spory
X. Postanowienia przejściowe i końcowe
Термін кредитування, вік позичальника та додаткові умови кредитування встановлюються банком.
Більш повні умови кредитування обговорюються с представником банку, при заповненні кредитної анкети з представником банку.
Marka bielizny damskiej w rozmiarach od A do J.
JESTEŚMY №1 w zakresie KOMFORU, BRAFITTINGU i WSPARCIA
JESTEŚMY EKSPERTAMI, INNOWATORAMI i BADACZAMI KOMFORTU
Zarejestruj się, a już jutro powiesz sobie: "DZIŚ JESTEM LEPSZA NIŻ WCZORAJ"
Ми тут для того, щоб відкрити тобі новий світ безумного комфорт з розмірами бра від
А до J та розмірами трусиків від XS до 2XL.
Отримуй саме свою вигоду -20% на першу покупку!